.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در گلستان :
انتخاب استاندار را به دولت واگذار کردم/ مخالفتی با استاندار بومی ندارم
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد.

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جمع گلستانی های مقیم تهران درباره مسائل مطرح شده پیرامون انتخاب استاندار گلستان، اظهار کرد: اخیرا در فضاهای مجازی مطالبی را به من نسبت داده اند مبنی بر این که نظر فلانی این است که استاندار بومی نباشد. این مطالب دروغ محض است و من معیارهایی که به عنوان استاندار در نظر داریم را به دولت گفتم و اعلام کردم انتظار دارم استانداری با چنین معیارهایی انتخاب شود.

وی با بیان این که استان ما جای کار بسیاری بخصوص در بخش زیربنایی که باعث تحول استان شود، دارد، تصریح کرد: استان ما جاذبه هایی برای حضور سرمایه گذاران ندارد. 15 سال است که تاکید دارم جاذبه ای برای استان درست شود.

نورمفیدی افزود: 13 سال است که روی جزیره آشوراده تاکید دارم و معتقدم می تواند باعث تحول استان شود ولی با گذشت این سال ها اتفاقی برای آن رخ نداده است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: دیوار دفاعی گرگان که به نظر من خیلی مهم است، اگر احیاء شود می تواند جاذبه بین المللی درست کند زیرا می گویند بعد از دیوار چین بزرگترین دیوار دفاعی جهان است.

وی با تاکید بر این که این مسائل باعث کشش سرمایه گذار به استان می شود، اظهار کرد: من همیشه دنبال این بودم که استانداری توانمند، اجرایی و شجاع داشته باشیم. استانداری که ملاحظه کار نباشد و جلو برود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که روی شخص خاصی حرفی نزده ام و فقط معیار اعلام کرده ام، گفت: من نمی خواهم در اختلافات استان وارد شوم. انتخاب را به دولت واگذار کرده ایم و برای آن معیار مشخص کرده ایم حال می خواهد بومی باشد یا غیر بومی.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 28 شهريور 1396
اما بر عکس مردم مازندران با استاندار غیر بومی بشدت مخالف هستند و بدینوسیله از دولت تدبیر و امید انتظار دارند با توجه به اینکه در استان همیشه در صحنه مازندران بیشترین رای را بدست آوردند تا شخصی از داخل استان که شجاع ، مردمی ، فعال و جوان باشد را بعنوان استاندار مازندران انتخاب نمایند. در خود مازندران نیروهای جوان فعال ، توانمند و کاردان زیاد هستند چه لزومی دارد که یک فرد غیر بومی که اصلا آشنایی با استانمان ندارد و نسبت به توسعه و آبادانی مازندران احساس مسئولیت نداشته باشد بخواهد استاندار مازندران شوند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 شهريور 1396
شهروند خوب مازندران با نظرات کاملا بجا ودرست شما موافقم چرا با داشتن افرادی همچون دکتر عبوری مدیر با لیاقت مازندران که فردی صادق و کاردان بوده ، دنبال شخصی غیر بومی باشیم برای تصدی استاندار مازندران ، مگر دکتر عبوری که اکثرا مازندرانی ها با رفتنش به استانداری موافق هستند چه عیب و ایرادی دارد . آقای عبوری شخصیتی هستند که به استانشان عشق می ورزند وحاضرند شب و روز برای استانشان کار کنند و هدف و مقصودشان این است که مازندران مثل استانهای اصفهان و فارس و ... پیشرفت کنند. چرا استان های دیگر باید توسعه و پیشرفت کنند ولی در استان خودمان با گذشت چند سال هنوز از استان های دیگر عقب باشیم. و چراجوانان ما برای گرفتن کار باید به استان های دیگر مثل سمنان و ... بروند. مگر استان ما توانایی آن را ندارد که پیشرفت کند. من از مسئولین بزرگوار اسان تقاضا دارم که بیایند با اتحاد و پشتیبانی هم برای توسعه و آبادانی استان تلاش کنیم و از هر گونه حاشیه سازی و اختلافات دوری کنیم تا شاهد توسعه و سازندگی مازندران باشیم. به امید آن روز
شهروند 28 شهريور 1396
احسنت ، خدا حفظ کنه حضرت آیت ا... رو با این دیدگاه عدم دخالت
عیسی اصغرپور 29 شهريور 1396
به نظر من استاندار بومی باشه بهتره! مثلا همین فرماندار بابل جناب مهندس عباسپور. واقعا لیاقت این پست رو داره! خود دولت هم کامل میشناستش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.